۱۳۹۴ فروردین ۱۴, جمعه

توافقات هسته ای و شکست مفتضحانه اپوزیسیون

بسمه تعالی

دیشب خبر خوشحال کننده توافق هسته ای ایران اسلامی را به وجد آورد و مردم با پایکوبی در خیابانها این واقعه تاریخی را جشن گرفتند. که این شادمانی بازتاب بین المللی داشته و در خبرگزاری ها از جمله یورو نیوز منعکس گردیده است.

این درحالیست که اپوزیسیون خودشیفته در نشئه گی به اصطلاح پیروزی
حماسه پرچم شیر و خورشید در بازی فوتبال ایران و سوئد بود و از افتخاراتشان نشان دادنشان  از کانال ٤ سوئد بود. 


  این نشئگی با اعلام خبر توافق هسته ای به جام زهری برای این خودشیفتگان ابله تبدیل گشته و امیرعباس فخرآور صهیونیست خائن در ناباوری تمام خبر از استیضاح دلاور هسته ای دکتر ظریف در مجلس شورای اسلامی می دهد و می نویسد:

صهیونیستها که تمامی جوانب مذاکرات را از ابتدا تا به امروز رصد کرده بودند، برای هر دو وجه توافق و عدم توافق برنامه ریزی کرده و در صورت حصول توافق باید به نوعی پیمان نامه شکسته شود و یا تیم مذاکره کننده مجازات شود. لذا بهترین راه ممکن برای تحقق این مطلب شهادت دانشمندان هسته ای بود. خیلی بچگانه به نظر می رسد اگر فکر کنیم که صهیونیست ها بر این باورند که ایران فقط این سه دانشمند هسته ای را دارد. پروژه شهدای هسته ای به جهت ایجاد اهرم فشار داخلی برای عدم توافق بر سر انرژی هسته ای بود. و البته  فریب خوردگانی نیز هستند که بازیچه این پروژه شده و حال که توافق حاصل گردیده، خواهان مجازات تیم مذاکره کننده هستند:


احساسات پاک نویسندگان و منتشرکنندگان این مطلب ستودنیست، اما عدم توجه به تحرکات دشمن و عدم آگاهی از چگونگی و چرایی این مهم، دلهای عاشورایی را ناخواسته تبدیل به پیاده نظام دشمن می کند.

  این واقعه تاریخی درست چند روز بعد از مهمل گویی (م - ز)  
نماینده حشمت الله طبرزدی در هامبورگ آلمان که گفته بود از مفاد این توافقنامه که از مردم پنهان شده، عدم مبارزه با داعش در عراق و سوریه است. حال ارتباط این دو چیست، باید از طبرزدی خائن در زندان گوهردشت پرسید.  
پس از انتشار خبر توافق هسته ای اپوزیسیون خودمهم پندار که تمامی رشته های خود مبنی بر ساماندهی اعتراضات اقتصادی را پنبه میبیند، خفقان مرگ 
گرفته و با توهین به مردم ایران، این دستاورد سیاسی را اینگونه می داند: 

رضا ربع پهلوی از ندانم کاری و شوک این توافق، در رسانه رسمی خود به بررسی دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی پرداخته و انگار نه انگار که اتفاقی افتاده.

تمامی معاندین نظام به خوبی می دانند که دیگر حنایشان برای مردم ایران رنگی ندارد و آندسته از کسانی که در داخل کشور به مخالفت با این توافق تاریخی پرداختند در حقیقت بر خلاف نظر مقام معظم رهبری مدظله العالی عمل کرده و دیر یا زود باید پاسخگوی این رفتار نابهنجارشان باشند.

و من الله التوفیق


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر