۱۳۹۴ شهریور ۱۲, پنجشنبه

آزمایشگاه مطالعات فتنه


بسمه تعالی

حدود یکماه است که تبلیغات سلطنت طلبان و معاندین برای برگزاری تجمعی اعتراضی اقتصادی معلمان در روز 13 مهر ماه در فضای مجازی مشاهده می شود. چند روزیست که این تبلیغات و دعوت مردم به حمایت از معلمان و پیوستن به این تجمع اعتراضی در شبکه های اجتماعی و تلویزیون های سلطنت طلب دیده می شود.
همانگونه که در بخشی از مطلب « آزمون پیش از نفوذ » گفته شد، دشمن در حال مطالعه اعتراض های مختلف اقتصادی – اجتماعی در داخل کشور می باشد برای شناسایی نقاط ضعف و قوت اعتراضات به جهت آماده سازی امنیتی مخالفین داخلی و معاندین بالقوه و بالفعل داخلی برای فتنه بزرگ که سلطنت طلبان از آن با عنوان « رستاخیز ملی » یاد می کنند.

یکی از این اعتراضات تجمات معلمین در برابر ادارات کل آموزش و پرورش شهرها می باشد با بهانه بیان مطالبات صنفی.

زمانیکه معلمین شریف ایران از طریق مراجع قانونی همانند ملاقات با وزیران محترم آموزش و پرورش و کار؛ در صورت محقق نشدن مطالبات دیدار با شخص رئیس جمهور و حتی شکایت به دادگاه های ذی صلاح می توانند مطالبات خود را بیان و برای احقاق حقوق خود تلاش کنند، اعتراضات خیابانی به چه معنا می تواند باشد؟



همصدایی و حمایت همه جانبه دشمنان فارسی زبان و ایرانی نما از اعتراضات معلمین و همزمانی تبلیغ این آزمایشگاه استراتژیک با اعلام ائتلاف نیم بند گروهی موسوم به جبهه دموکراتیک به سرکردگی حشمت طبرزدی با پس مانده طاغوت رضا پهلوی، درحالیکه طبرزدی به تازگی از زندان آزاد شده است و دیدارهایی با اصحاب فتنه نیز داشته، دارد و خواهد داشت، می تواند حکایت از هدایت مشترک جریانی داشته باشد که دکتر متولیان در مصاحبه با مشرق نیوز   از آن بنام فتنه 98 یاد کرده است.
 
 
هدف از اعلام این همصدایی را می توان با توجه به تجربه اندوزی سربازان دشمن در این تحرکات اعتراضی، تقویت روحیه معترضین داخلی و انگیزه سازی حداکثری تعبیر کرد.

اگر سلولی در آزمایشگاه برای آزمایش نباشد، و یا سلول ها توانایی انجام آزمایش بر روی خود را از دست بدهند. تئوریسین ها با دستان بسته بدنبال سلول برای آزمایش می گردند. ویروس در قالب سلول می تواند کارآیی مثبتی داشته باشد.

 

و من الله التوفیق

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر