۱۳۹۷ خرداد ۱۳, یکشنبه

پرچم شیر و خورشید نماد تجزیه طلبی

بسمه تعالی

در روز پنجشنبه ۱۰ خرداد ۹۷ نوچه و سینه چاک آخرین بازمانده مذکر خاندان سلطنتی ایران مهدی میرقادری در برنامه ای زنده در شبکه اجتماعی فیس بوک با آرش مهدوی سلطنت طلب و سخنگوی کانون کنشگرایان ایران،رئیس گروه آزادگان نروژ و از اعضای فعال سازمان نهاد مردمی در شهر اسلو نروژ طرحی را معرفی نمودند با عنوان « ممنوعیت ورود پرچم ایران به سالنهای تماشای بازی های فوتبال ایران در جریان جام جهانی روسیه ». در این برنامه زنده در فیس بوک رسما از معاندان و سلطنت طلبان خواسته شده که قانون حریم شخصی و آزادی بیان را در کشورهای اروپایی را نقض کرده و از هموطنانی که پرچم مقدس ایران را به همراه دارند عکس برداری و فیلم برداری بشود تا بتوانند با اتهام جاسوسی برای وزارت اطلاعات آبرو و حیثیت هموطنان را زیر سوال ببرند (از دیدگاه معاندان تمامی ایرانیان مقیم کشورهای اروپایی که عشق به وطن دارند و به انقلاب و شهدا وفادارند؛ مامور وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران هستند.) تا از این طریق هموطنان مقیم کشورهای اروپایی و آمریکا را وادار به همراه داشتن پرچم منقرض شیر و خورشید نمایند. این حرکت سلطنت طلبان در حالی صورت می گیرد که آمار مخالفان و معاندانی که خواهان بازگشت به آغوش میهن هستند روز به روز افزایش می یابد.


همانگونه که بر خوانندگان محترم پوشیده نیست دشمن برای سلطه کامل یهود بر منطقه، برنامه تجزیه ایران را به پیش می برد. با استناد به مطلب رضا پهلوی آغازگر پروژه تجزیه ایران که توسط نویسنده در وبلاگ تجزیه و تحلیل در تاریخ ۴ فروردین ۱۳۹۴ منتشر شده است و با استناد به اعترافات آریاسب باوند دبیرکل حزب سلطنت طلب اتحاد شوراهای استانی در شبکه خبر، اجزای پروژه تجزیه ایران سالهاست که توسط دشمن کلید خورده و توسط اپوزیسیون تبلیغ می شود.
دشمن برای مناطقی که قرار است از ایران جدا شود پرچم تعیین نموده است که در میان تجزیه طلبان در برخی مناطق بر سر مسئله پرچم اختلاف وجود دارد. پرچم شیر و خورشید را می توان معرف پرچم های بخشهایی دانست که دشمن می خواهد از ایران جدا کند. چراکه همواره پرچم تجزیه طلبان در کنار پرچم شیر و خورشید دیده می شود. به تحقیق می توان گفت که پرچم شیر و خورشید از نماد دشمنی با ایران به نماد تجزیه ایران تبدیل شده است.
اپوزیسیون که پرچم شیر و خورشید را ناموس خود می داند با دستکاری این پرچم اشکال مختلف به آن داده تا جایی که برخی گروههای اپوزیسیون پرچم مخصوص خود را دارند. در زیر به برخی از این دستکاری ها می پردازیم:
۱- شیر و خورشید و شمشیر  
این پرچم پس از انقلاب و در سالهای دهه ۶۰ بعنوان نماد مخالفین و معاندین با مردم و نظام توسط گروهک تروریستی منافقین به جهانیان و ایرانیان معرفی شد. شاخصه ای که پرچم شیر و خورشید منافقین را از سایر گروههای معاند جدا می کند رنگ شیر و خورشید است. منافقین عمدتا از شیر و خورشید طلایی استفاده می کنند و سایر گروهها از شیر و خورشید زرد.
۲- شیر و خورشید و شمشیر با تاج 
سلطنت طلبان افراطی که فرزند محمدرضا را پادشاه خود می دانند در بالای شیر و خورشید تاج پهلوی را نهادند.


۳- شیر و خورشید شمشیر با دو شاخه زیتون  
پرچم رسمی دربار ایران شیر و خورشید با دو شاخه زیتون در اطراف شیر و تاج پهلوی در بالای دو شاخه زیتون می باشد.
پس از انکار رضا پهلوی از وابستگی سازمان رستاخیز نوین به وی و سلب حمایت از آنان در مصاحبه ای با جاسوس MI6 علیرضا نوری زاده در آذر ۹۱، اعضای این سازمان چند نفره ضمن خلع رضا پهلوی از سلطنت و بیعت با دختر ارشد وی با حذف تاج از پرچم رسمی دربار، پرچم خود را تعیین نمودند.
۴- شیر و خورشید بدون شمشیر 
عده ای از معاندان و نژادپرستان شمشیر هلالی را نماد اسلامی – عربی می دانند و در پرچم شیر و خورشیدشان شمشیر را حذف کرده اند.


۵- شیر و خورشید و گل رز  
در میان اپوزیسیون خارج نشین هستند کسانی که با مجازات اعدام مخالفند و شمشیر را نماد قصاص می دانند. لذا در پرچم شیر و خورشیدشان گل رز را جایگزین شمشیر نمودند.

۶-  شیر و خورشید با شاخه زیتون و منشور کوروش 
یکی از طیف های سلطنت طلبان جریان خدایان ایرانبان می باشد. این طیف با منکر شدن وجود پروردگار خود را خدا خوانده و از تاریخ هخامنشیان پیروی می کنند. از این رو بجای شمشیر یک شاخه زیتون در دستان شیر قرار دادند که منشور منتسب به کوروش هخامنشی را در بالای خود حمل می کند. سرکرده این طیف فردی بنام بهرام آبتین می باشد.
۷- حذف شیر و خورشید و قرار دادن منشور منتسب به کوروش بجای شیر و خورشید    
طیف دیگری از ضد انقلاب با استناد به آزادی داشتن یهودیان در فتح بابل توسط کوروش و با تاسی به بخشهای تواریخ باب ۳۶ آیات ۲۲ و ۲۳ و همچنین کتب اشعیا، دانیال و عزرا در تورات، شیر و خورشید را حذف نموده و منشور منتسب به کوروش را بعنوان نماد آزادی یهود بجای نماد شیر و خورشید در پرچم قرار دادند.

۸- حذف شیر و خورشید و قرار دادن نماد فروهر در پرچم   
طیفی از مخالفین اسلام ستیز و بعضا نژادپرست با حذف نماد شیر و خورشید و قرار دادن نماد فروهر بجای آن، پرچم خود را ساختند.


در میان این پرچم ها تنها گروهی که فعالیتشان بیشتر از بقیه معاندین است، افرادی هستند که پرچمشان در موارد ۱ و ۲ و ۳ فوق تعریف می شود.
همانگونه که گفته شد، معاندین هر یک به سلیقه خود پرچم منقرض شیر و خورشید را تغییر داده و آن را پرچم ایران قلمداد می کنند. اما در آکسیون های اعتراضی که معتقدین به گزینه های ۱ و ۲ و ۳ در اروپا و معمولا در شهرهای کلن آلمان و استکهلم سوئد برگزار می کنند در اکثر موارد یک یا چند پرچم از پرچم های کشورهایی که دشمن قصد دارد از ایران جدا کند نیز حضور دارند. برای نمونه می توان به حضور پرچم کردستان بزرگ در آکسیون هایی به سبک منافقین و با نام جمعیت دفاع از زندانیان سیاسی در شهر کلن آلمان در کنار پرچم شیر و خورشید اشاره نمود. و یا حضور پرچم بلوچستان بزرگ در آکسیون های اعتراضی سلطنت طلبان در استکهلم سوئد.
دشمن که غیرت ملی و احساس ملی نسبت به تمامیت ارضی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را درک کرده است، و همچنین به میهن دوستی و دین مداری ایرانیان خارج از کشور باورمند شده است. لذا از طریق سازمانی بنام نهاد مردمی که مرکز آن در آمریکا می باشد و توسط آرش مهدوی از اعضای فعال این نهاد با مطرح نمودن طرح ممانعت از ورود پرچم مقدس ایران به سالن های تماشای فوتبال و استادیوم های روسیه و مقابله با افراد و جایگزینی نماد تجزیه ایران پرچم شیر و خورشید با پرچم مقدس کشورمان در این اماکن یاد شده؛ قصد دارند تا تجزیه طلبی را در کشورهای غربی نهادینه نموده و دیکتاتور مآبانه ایرانیان را ابتدا وادار به پذیرش پرچم شیر و خورشید و سپس وادار به پذیرش تجزیه ایران نمایند. حال بار منفی این حرکت معاندان در شهرهای اروپایی مخصوصا در لندن و اسلو و فرانکفورت برای آنان چقدر خواهد بود و یا اجرای این طرح چه تهدیداتی در حین و یا پس از اجرایی شدن آن، معاندین را تعقیب می کند را می توان پیش بینی نمود.
هرآینه پرچم شیر و خورشید نماد تجزیه ایران است و معتقدان به این پرچم تجزیه طلب و دشمن امنیت ملی و تمامیت ارضی کشور هستند. و مجازات آنان در قانون مجازات اسلامی به شرح زیر است:
ماده ۴۹۸: هر کس با هر مرامی، دسته، جمعیت یا شعبه جمعیتی بیش از دو نفر در داخل یا خارج از کشور تحت هر اسم یا عنوانی تشکیل دهد یا ‌اداره نماید که هدف آن بر هم زدن امنیت کشور باشد و محارب شناخته نشود به حبس از دو تا ده سال محکوم می‌شود.
ماده ۴۹۹: هر کس در یکی از دسته‌ها یا جمعیت‌ ها یا شعب جمعیت های مذکور در ماده (۴۹۸) عضویت یابد به سه ماه تا پنج سال حبس محکوم می‌گردد ‌مگر اینکه ثابت شود از اهداف آن بی‌اطلاع بوده است.
ماده ۵۰۰: هر کس علیه نظام جمهوری اسلامی ایران یا به نفع گروهها و سازمانهای مخالف نظام به هر نحو فعالیت تبلیغی نماید به حبس از سه ماه تا ‌یکسال محکوم خواهد شد.
ماده ۵۰۸: هر کس یا گروهی با دول خارجی متخاصم بهر نحو علیه جمهوری اسلامی ایران همکاری نماید، در صورتیکه محارب شناخته نشود ‌به یک تا ده سال حبس محکوم می‌گردد.
همچنین ماده ۵ – الف کتاب اول قانون مجازات اسلامی جدید در بخش مواد عمومی نیز آمده است:هر شخص ایرانی یا غیرایرانی که در خارج از قلمرو حاكميت ایران مرتکب يكی از جرائم زير یا جرائم مقرر در قوانین خاص گردد، طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران محاکمه و مجازات میشود و هرگاه رسیدگی به این جرائم در خارج از ایران به صدور حکم محكوميت و اجرای آن منتهی شود، دادگاه ایران در تعيين مجازاتهای تعزیری، میزان محكوميت اجراء شده را محاسبه می کند:الف- اقدام علیه نظام، امنیت داخلی یا خارجی، تمامیت ارضی یا استقلال جمهوری اسلامی ایران
با توجه به اقداماتی که معاندین و معتقدان به پرچم شیر و خورشید علیه امنیت ملی در خارج از کشور انجام می دهند. لذا باید طرحی طراحی و با کمک دول اروپایی اجرا شود که به موجب آن دیگر کسی نتواند در کشورهای اروپایی بر علیه امنیت ملی و حریم خصوصی ایرانیان اقدامی اینچنین نماید. این مهم مستلزم همکاری های لازم با پارلمان اروپا و دستگاه قضایی اتحادیه اروپا و متعاقب آن دول اروپایی می باشد. 

و من الله التوفیق

منتشر شده در تارنمای اندیشکده یاسین در تاریخ ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر