۱۳۹۴ شهریور ۳۰, دوشنبه

کمپین نخریدن خودرو، سرآغاز فصلی جدید

بسمه تعالی
 
در آغاز شروع کمپین نخریدن خودرو این چنین برمی آمد که هدف بهبود کیفیت خودروهای ساخت میهن با توجه به تحریمهای اقتصادی می باشد. اما به مرور زمان و با همراهی مردم در شکل گیری و موفقیت این پروژه، اهداف پشت پرده این کمپین زاده دروازه های نفوذ را آشکار نمود.
همانطور که همگان می دانیم دشمن بدلیل فقر مفرط اطلاعاتی، درصدد نفوذ به تمامی عرصه های کشور می باشد تا از این طریق بتواند از طریق لایه های نظام که از آنان بعنوان دروازه های نفوذ نیز می توان یاد کرد، پایه های نظام را متزلزل کرده و نابودی نظام را رقم بزند. دروازه های نفوذ که بخشی از آنان در خارج از کشور در رسانه های دشمن درحال تحلیل مسائل داخلی هستند و برخی دیگر خودرا برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده می کنند و البته از ترس رد صلاحیت شدن، شورای نگهبان را به توپ انتقادی بستند؛ با آگاهی از نقاط ضعف و قوت جامعه، و همچنین خواستهای عمومی، با استفاده از فضای مجازی و تاکتیک شایعه و تبلیغات، و با مشاورت عناصر وابسته به سرویسهای جاسوسی بیگانه و ضدانقلاب حرکاتی همچون کمپین نخریدن خودرو صفر را آغاز می کنند تا از آن حرکت و عواقب آن به نفع هم پیمانان بیگانه خویش بهره های زیادی را برده، و گامی در جهت تحقق بخشیدن به اهداف شوم دشمنان برداشته باشند.
اولین استفاده از این کمپین، ضربه به اقتصاد کشور به جهت وابسته شدن می باشد. تا بعد بتوان در قالب مشاوران اقتصادی در صنعت اتوموبیل وارد کشور شده و احیاناً دفاتری با عنوان دفتر مشاوره اقتصادی افتتاح نمایند. که در حقیقت این دفاتر و یا به عبارت بهتر این مشاوران، هدایتگران اعتراضات مردمی در یک بخش و اخلالگران در لایه های نظام در بخش دیگر خواهند بود.
www.tabnak.ir
 
دومین مرحله، مرحله اعتراضات کارگران و کارکنان کارخانجات صنایع خودرو سازی کشور می باشد، که سازماندهی، هدایت و لجستیک معترضان توسط عوامل دشمن در لایه های نظام صورت می گیرد. و با تبلیغات گسترده در شبکه های اجتماعی، همانطور که در مطالب پیشین گفته شد، تلاش در عادی سازی اعتراضات اقتصادی و متعاقب آن یکپارچه کردن تمامی معترضین، اعم از کارگران، پرستاران و معلمین و ... را دارند.
لازم به ذکر است که زین پس بعد از واکنش منفی مسئولان به کمپین نخریدن خودرو صفر، شاهد کمپین هایی از این قبیل خواهیم بود. که انتظار می رود متعاقب این حرکات، اعتراضاتی را نیز در پی داشته باشد. البته این گونه کمپین ها منحصر به مسائل اقتصادی نمی شود، و مسائل فرهنگی – هنری و سایر کنش های اجتماعی را نیز شامل می شود.
بدیهیست بازی با توپ دشمن در زمین دشمن، و بستن دیوار دفاعی مستحکم با راندن عوامل از لایه ها، احتمال برد را دوچندان می کند.
و من الله التوفیق


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر