۱۳۹۴ شهریور ۴, چهارشنبه

سنگ - کاغذ - قیچی

بسمه تعالی

افزایش نهاده ودر پی باز شدن سفارت استعمار پیر در تهران، موج تبلیغات اعتراضات مردمی با پیش زمینه مطالبات اقتصادی رو به  اپوزیسیون با باور به براندازی جمهوری اسلامی بلندگوی تبلیغاتی منافقین شده و اخباری را منتشر می کنند که واقعیت نداشته و اسناد و مدارکی که ارائه می دهند همگی ساختگی بوده که در این زمان ساختگی بودن خبر اهمیتی ندارد. آنچه مهم 
 است، عادی سازی این حرکت در جهت تحرکت مخالفین بالقوه داخلیست



این امکان وجود دارد که دشمن در پی فروپاشی از درون است. با شناسایی نقاط ضعف و قدرت در کشور و همزمانی تحرکات معاندین در خارج از کشور، این اندیشه را ایجاد می کند که برنامه شوم دشمن در مرحله آغاز است. اگر بتوان طوری برنامه راهبردی را تعیین نمود که سر دشمن به سنگ دشمن کوبیده بشود، مراحل بعدی برنامه شوم دشمن، در خانه دشمن اجرا بشود و قدرتهای غربی با هدایت جمهوری اسلامی ایران، در مسیر نابودی اپوزیسیون قرار بگیرند،  یکبار دیگر گام مهمی در جهت تداوم انقلاب اسلامی تا انقلاب امام زمان (عج) برداشته خواهد شد. 

طرح سنگ، کاغذ، قیچی می تواند بطور مقطعی مفید باشد.  در این طرح قیچی سفارت انگلیس با سنگ نظام تیز شده و در خارج
از کشور اپوزیسیون را همانند کاغذ برش می دهد در دو قالب برش کلمه ای و برش حرفی. در برش کلمه ای می توان در مواقع لزوم جمله بندی نمود و در برش حرفی می توان واژه های مطلوب نوشت. آنچه که در این طرح باید مورد توجه قرار گیرد قیچی همیشه در دستان نظام، تیز و آماده برش باشد.

امید است که با خلاقیت و دردست گرفتن ابتکار عمل، میهن اسلامیمان را از وجود دشمنان پاک کرده و انقلاب اسلامی را به قیام یوسف زهرا (س) پیوند دهیم.
             

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر