۱۳۹۴ تیر ۸, دوشنبه

دموکراسی در میان ضد انقلاب

بسمه تعالی

در روز شنبه 20 ژوئن عده ای از ورشکستگان ضد انقلاب در شهر کلن آلمان با برپایی تجمعی معترض به اعدام یک تروریست، از اعضای گروهکهای مسلح معاند با نظام بودند. که متوجه حضور یکی از هموطنان با خانواده اش شده و از آنجایی که این  هموطن ظاهری توریستی داشته و ظاهراً به تازگی از ایران به جهت گردشگری به آلمان آمده است، با اعتراض به دروغهای آنان  و ضمن حمایت از امنیت ملی و همچنین حمایت از اجرای اقدامات لازم جهت برقراری امنیت اجتماعی در کشور، به عملکرد ضد انقلاب انتقاد نموده که در پاسخ به این انتقاد،  به وی حمله ور   شدند  و با فحاشی به وی درحالیکه فرزند خرسالش همراهش بود، بار دیگر ادبیات ضد انقلاب را به نمایش گذاشتند، و ضد ایرانی بودن خود را به اثبات رساندند.




 جالب تر اینکه پس از این حرکت وحشیانه و تروریستی ( فحاشی و توهین را می توان از زیرمجموعه های ترور شخصیتی به   حساب آورد) سرکرده این ایرانی نما ها در ادعایی مضحک اعلام کرده که این اقدام (حمله به ایرانیان در خارج از کشور) دفاع از شرافت و انسانیت است؟!؟!؟!؟! ضمناً در این سخنرانی خود را حاکم بلامنازع ایرانیان خارج از کشور خوانده و از هم پیاله ها و پادوهای معاند خواست تا جلو ورود ایرانیان به آلمان را بگیرند و همچنین وی تمامی کسانی را که با گذرنامه جمهوری اسلامی ایران مسافرت می کنند را منتسب به ارگانهای دولتی و ماموران امنیتی خواند که برای کشتن آنان به خارج از کشور سفر می کنند.  (توهمی از نوع توهمات منافقین). با یک چنین حرکتی و به جهت امنیت شهروندان باید از دولتهای اروپایی علت آزادی عمل تروریستها را پرسید.








 این عناصر ضد ایران و دشمنان فارسی زبان مردم ایران در صفحات اجتماعی نیز به این حرکت تروریستی خود ادامه دادند.
در ادامه بخشی از کامنتهای ضد انقلاب برعلیه ایرانیان را منتشر می کنیم. پوزش نگارنده را به خاطر الفاظ رکیک پذیرا باشید.
قصد شناساندن ضدانقلاب و دشمنان فارسی زبان ایران و ایرانی در خارج از مرزهای کشور می باشد.





ضد انقلاب و سلطنت طلب آزادی و دموکراسی را ضامن وحشیگری و پرخاش و ترور کرده، می کند و خواهد کرد تا که شاید در کشورهای اروپایی از نمد صهیونیستی برای سرهای خود کلاهی انگلیسی از جنس ارباب حلقه هایشان رضا شاه بدوزند.

آیا وقت آن نرسیده تا از طریق دادگاه بین المللی لاهه از کشورهای اروپایی که به این تروریستها اجازه فعالیت و عرض اندام میدهند؛ حق توحش طلب کنیم؟

و من الله التوفیق 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر