۱۳۹۴ آذر ۹, دوشنبه

نقش سگ در میان اپوزیسیون و ضد انقلاب



بسمه تعالی

در چند ماه گذشته شاهد اشک ریزی اپوزیسیون برای سگ کشی در شیراز و تعریف و تمجید اپوزیسیون از کمالات جناب سگ و وفاداری آن جناب و خانواده وی بودیم و برای سگها اشک ها ریختند و مراسم های مجازی و حقیقی برگزار کردند.

حتی کار به جایی رسید که شورای سلطنتی رضا منتظرالسلطنه پهلوی با نگرانی از وضعیت پیروان فرقه ضاله بهاییت در ایران، با قراردادن هشتک سگ کشی در کنار هشتک بهائیان، به سگ ها همانند بهائیان اهمیت بخشید.


در پی انتشار سریال طنز عطسه به کارگردانی مهران مدیری در فضای مجازی و نامیدن نام یک سگ به نام کوروش در یکی از سکانس های این سریال؛ رگ غیرت ملی – میهنی هوچیان شروع به زدن کرده و با توهین های مکرر به اسطوره طنز ایران، سگ را در جایگاه پست قرار داده و از اینکه به مقدساتشان توهین شده، به شدت عصبانی هستند.



این گونه دوگانگی در سیستم شیروخورشید و دشمنان فارسی زبان ایران، کم نیست. اینکه روزی سگ را هم تراز و همرده بهائیان بدانند و مقدس بشمارند و روز دیگر سگ را پست بدانند تا به محبوبین ملت ایران حمله کنند، از اپوزیسیون بعید نیست.

در مطلب پرچم شیر و خورشید نماد میلی ضد انقلاب گفته شد که به ناموس ضد انقلاب تجاوز کنید اما به پرچم شیر و خورشید چیزی نگویید. اکنون با تاسی به سکانس دعوای رضا مارمولک با آن شرور در فیلم مارمولک، سگ و فردوسی را هم به پرچم شیروخورشید اضافه کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر