۱۳۹۵ مرداد ۱۷, یکشنبه

جنگ روانی علیه ارتش



بسمه تعالی

در پی شیطنت صفحه فیس بوکی سلطنت طلب – منافق سپهر آزادی 
 مبنی بر تقطیع سخنان 6 سال پیش رئیس مرکز بررسی های دکترینال دکتر حسن عباسی، و انتشار آن در فضای مجازی توسط منافقین و سلطنت طلبان در خارج از کشور و عوامل نفوذ در داخل کشور؛ همچنین ترقیب احتمالی ارتش برای شکایت از دکتر عباسی علیرغم عذرخواهی وی؛ ضمن سرخورده کردن نیروهای انقلابی، میزان اتحاد و همدلی ارتش و سپاه، و همچنین میزان ضربه پذیری ارتش در جنگ روانی، مطالعه شد.


http://www.bibaknews.com/709321
حمایتها و پویش های مردمی بر علیه دستگیری دکتر عباسی و تحت فشار گذاشتن احتمالی ارتش توسط حامیان و طرفداران دکتر عباسی، و همچنین واکنشهای شخصیت های مختلف به این بازداشت، میزان مقبولیت ارتش در ارکان و نهادهای نظام و همچنین نیروهای انقلابی را به نمایش گذاشته و از بُعد روانشناختی دست دشمن را برای توجیه ارتش در جهت رسیدن به اهداف خود باز می گذارد.

می دانیم که دشمن درصدد اجرایی کردن عملیاتهای تروریستی و تجزیه طلبانه در مرزهای کشور می باشد، و برای اغتشاشات داخلی نیز نیاز به نیروهای زبده دارد که تنها از طریق مرزهای کشور امکان ورود به کشور را دارند. این مهم (تجزیه ایران به چند کشور کوچک) چندی پیش نیز توسط انور عشقی ژنرال بازنشسته ارتش عربستان و از یاران باوفای رژیم صهیونیستی توییت شد.



با توجه که حفظ و صیانت از مرزهای کشور در دستان توانمند ارتش می باشد، می توان موقعیت فعلی کشور را اینگونه بیان نمود:
دشمن برای رسیدن به اهداف خود یعنی تغییر حاکمیت و متعاقب آن تجزیه ایران، توان نظامی عبور از ارتش را ندارد، لذا با ایجاد جنگ روانی از طریق شیطنت در تقطیع سخنان بزرگانی همچون دکتر عباسی و ایجاد بحران احساسی در میان نیروهای نظامی و انقلابی کشور، سعی در تضعیف روحیه ارتش را داشته تا بتواند با استفاده از این حربه ارتش را در حفظ و صیانت از مرزهای کشور منفعل نموده و عناصر عملیاتی خود را از طریق مرزها وارد کشور نماید.
به خیال خام خود، پس از ورود و انجام عملیاتهای موفقیت آمیز، با تبلیغات خود بر ناتوانی دستگاهها و نیروهای امنیتی کشور تاکید و باور به  این ناتوانی را ابتدا در میان نیروهای خود و سپس در میان اذهان عمومی نهادینه کنند. 


و در صورت امکان ارتش را نیز با خود همراه نمایند. یکی از اهداف، تکرار اغتشاشات 88 در ابعاد وسیع تر می باشد.( رجوع شود به مطالب آزمون پیش از نفوذ و آزمایشگاه مطالعات فتنه)

اما دیدیم که این توطئه عربی – صهیونیستی نیز با شکست مواجه شد. اما عملیات روانی بر ارتش ادامه خواهد داشت. و البته شیطنت های عربی – صهیونیستی تا برقراری رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.


و من الله التوفیق

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر