۱۳۹۶ تیر ۱۳, سه‌شنبه

مالباختگان

بسمه تعالی

چند روزیست که در فضای مجازی از تجمعات مالباختگان موسسات مالی در سطح کشور سخن به میان می آید و اخیرا برای چنین تجمعاتی فراخوانهایی نیز از جانب سلطنت طلبان و منافقین صادر شده است. 



همگان می دانند که سناتور جمهوری خواه مک کین دیداری با سرکرده منافقین در آلماتی و دیداری با ربع پهلوی در واشنگتن داشته است. که در این دیدارها از لزوم رژیم چنج در ایران سخن به میان آمده و راهکارها بررسی شده است. ربع پهلوی دلیل این ملاقات و سایر ملاقاتهایش با دیگر سناتورهای امریکا را در مصاحبه با پانته آ مدیری در تلویزیون من و تو در ۱۰ تیر ۹۶ ، بررسی تغییر نظام حاکم بر ایران با در نظر داشتن منافع ایران و آمریکا عنوان نمود و در عین حال اذعان داشت که هیچ پیش شرطی را از دولتهای غربی نمی پذیرد. اگر در نظر داشتن منافع آمریکا در ایران پیش شرط نیست، چه عنوانی به خود می گیرد؟


مریم رجوی در همایش سالانه منافقین در دو روز گذشته در پاریس به صراحت عنوان کرد که در سال ۸۸ اعتراضات را سازماندهی کرده و به پیش برده است. می دانیم که اصلاح طلبان آغازگر حوادث سال ۸۸ بودند و آن فاجعه امنیتی را برای کشور رقم زدند و سکان را به منافقین سپردند.  
هم اینک نیز این اعتراضات مالباختگان موسسات مختلف در شهرهای مختلف کشور در صورتی که مهار نشود می تواند مجددا تبدیل به همان فرصتی گردد که یکبار در سال ۸۸ به منافقین داده شد. 

از طرفی نیز می توان اینگونه عنوان کرد که این موسسات مالی - اعتباری با هدف ایجاد اعتراضات مردمی تاسیس یافته که اثبات این فرضیه از اختیارات نهادهای امنیتی است. 

رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا نیز اخیرا اعلام کرده بود که روی عوامل داخلی برای تغییر مسالمت آمیز رژیم حساب می کند. وقتی داده ها را در کنار هم قرار می دهیم به این نتیجه می رسیم که عوامل داخلی با افزایش واردات و کاهش تولید و کاهش صادرات سعی در کاهش حداکثری نقدینگی در کشور دارند و با تاسیس موسسات مالی - اعتباری و دریافت پول از مردم و اعلام عدم توانایی در پرداخت وجوهات مردم، بستر و زمینه را برای سازماندهی اعتراضات مردمی تحت عنوان مالباختگان فراهم می کنند. تا از این طریق سازمان تروریستی منافقین با همکاری لیبرالهای داخلی بتواند ایفای نقش کرده و این اعتراضات را در کشور مدیریت نموده و هدایت نماید.



نباید فراموش کنیم که ربع پهلوی توسط مک کین بعنوان رهبر معنوی اپوزیسیون معرفی شده است که هم اینک در حال رایزنی با سناتورها و نمایندگان مجلس آمریکا برای همکاری دوجانبه با در نظر گرفتن منافع دو طرف می باشد.



اگر به این پروژه مالباختگان ریشه ای نگریسته بشود، می توان بسیاری از برنامه های دشمنان را خنثی نمود. 
نهادهای امنیتی به این مسئله توجه داشته باشند که دشمن یا راهی برای نابودی خواهد یافت یا راهی خواهد ساخت. عوامل داخلی دشمن در حال راه سازی هستند. این راه سازی یا کاهش مصالح را می طلبد یا انحراف مسیر را. البته بهتر است که مهندس ناظر و پیمانکار خودی باشد تا منافع نظام نقشه راه و امنیت ملی مقصد قرار گیرد.

و من الله التوفیق      

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر