۱۳۹۳ خرداد ۱۳, سه‌شنبه

ویروس نرم برانداز



در روزهای نهم و دهم خرداد شورای سلطنت ملی مجمع عمومی دیگری اینبار در شهر تورنتو کانادا با حضور رضا پهلوی و پادوهایش برگزار شد. این جسله از این نظر حائز اهمیت است که اینبار رضا پهلوی را نه بعنوان سخنگوی شورا بلکه بعنوان رئیس شورا معرفی می کند. و البته کسانی نیز در پست های دیگر جای گرفتند
.




شورای سلطنت ملی (بازوی سیاسی غرب برای مقابله با ایران) با رویکرد برقراری انتخابات آزاد در ایران؟!؟!؟!؟!؟! ادامه کار می دهد، در شرایطی این نشست را برگزار می کند که دولت یازدهم در تعامل با غرب به نتایجی دست پیدا کرده (بنا بر اخبار) و البته از پشتیبانی رسانه های استکباری هم برخوردار می باشد. 
دقیقا در اولین روز پس ازاتمام این نشست خبرگزاری بی بی سی در گزارشی از کودتای انتخاباتی در سال 88 با استناد به فیلمی از سردار جعفری فرمانده محترم سپاه پاسداران سخن می گوید؛ که این خبر به سرعت در خبرگزاری ها و همچنین شبکه های اجتماعی منتشر شده و با این کار مهر تاییدی بر اقدامات رضا پهلوی زد
.

همزمان جریانی موازی به جهت آلترناتیو سازی برای شورای سطلنت در حال شکل گیری است که بیشتر ترکیبی است از عناصر مدعی جمهوری خواهی (متمایل به رضا پهلوی بعنوان رهبری کاریزماتیک). این جریان که سعی دارد خود را مستقل نشان دهد، با طرحها و برنامه های خود پا به عرصه وجود گذاشته وسعی در جلب نظر و رضایت رضا پهلوی را دارد. این جریان که نشست خود را در 24 خرداد در اسلو نروژ برگزار می کند، سعی در استفاده از پتانسیل های اپوزیسیون همسو با خود را به جهت همراهی غیر مستقیم با عامل سیاسی غرب را دارد.




از طرفی پس از اعدام عامل منافقین، برای یادآوری اتحادی فرموده، شورای سلطنت (بازوی سیاسی) با صدور بیانیه ای با دلجویی از سازمان تروریستی منافقین (بازوی نظامی) یکبار دیگر همکاری های متعاقب را به آدمخواران یادآوری می کند و همبستگی خود را با منافقین به طور مستقیم و متحدین منافقین (جریانهای تکفیری در سوریه) به طور غیر مستقیم اعلام می دارد.
عکس مربوط به دیدار 26 مای (دوشنبه هفته گذشته) می باشد.
سرکرده گروهک تروریستی منافقین و سرکرده آدمخواران سوری


همراهی این جریانات و حمایت بی بی سی و صدای آمریکا بطور مستقیم و تلویزیون من و تو به طور غیر مستقیم از یک سو و تحقق بخشیدن مقدماتی به شعار رضا پهلوی مبنی بر نافرمانی مدنی از طریق  ایجاد صفحه آزادی های یواشکی از سوی دیگر خبر از برنامه ریزی بلند مدت اما نرم و ویروسی برای سرنگونی نظام دارد.   


با هشیاری تمام باید برای مقابله با تهدیدات نرم آماده باشیم

و من الله التوفیق













  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر