۱۳۹۳ خرداد ۲۶, دوشنبه

درگیری های عراق با هدف ایران



در روزهای اخیر شاهد پیشروی و جنگ افروزی جبهه حکومت گرای القاعده بنام داعش (دولت اسلامی عراق و شام) هستیم که در غرب از این تروریستها با نام تلویهی مجاهدان (مبارزان؛ جنگجویان) ایسیس الهه مقدس فراماسونری یاد میشود هستیم.

شاید از خود پرسیده اید که چرا این تروریست ها که در کنار ارتش آزاد سوریه و جبهه النصر بر علیه دولت قانونی بشار اسد می جنگند و از حمایت همه جانبه عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی برخوردار هستند، نتوانستند وارد دمشق بشوند و راهی عراق شدند؟ 

غرب و در راس آنان رژیم صهیونیستی و آمریکا به خوبی میدانند که سوریه خط اول مقاومت می باشد و در صورت بروز هرگونه ناامنی در سوریه، ایران وارد عمل خواهد شد. به همین دلیل با ایجاد اغتشاش و جنگ مسلحانه اولا نیروهای بالقوه سلفی و وهابی را به حالت بالفعل در آورده و یک جبهه متحد تحت عنوان جنگجویان ایسیس ایجاد کند و از طرفی دیگر ایران را در سوریه درگیر کند. با حرکت جنگجویان ایسیس(داعش) به سمت عراق زمین بازی را از سوریه به عراق منتقل کرد. تا تمامی نیروهای شیعه برای نابودی تروریست های داعش در عراق وارد عمل بشوند. با حضور نیروهای سوریه و ایران در عراق برای جنگ با داعش، فضای داخلی در سوریه و ایران تحت تاثیر جنگ با داعش شده و تمامی حواسها متوجه اخبار روزانه عراق می شود.
با توجه به مسائل در حال جریان در عراق و آماده سازی و یارگیری رضا پهلوی برای شورای سلطنت و ملاقات های سرکردۀ منافقین با سرکردگان شاخه سیاسی اپوزیسیون سوریه و همچنین ملاقات های سرکرده شاخه سیاسی اپوزیسیون سوریه با جان کری وزیر امور خارجه آمریکا و فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه، میتوان حرکات بعدی غرب را اینگونه پیش بینی نمود:
با بالاگرفتن شدت درگیری ها در عراق واعزام نیرو به عراق؛ اپوزیسیون سوریه از این فضا استفاده نموده و اقدامات خود را شدت بخشد.
و در ایران، با تخلیه نامحسوس کمپ لیبرتی و ورود نامحسوس ساکنین کمپ به ایران، با در نظر گرفتن فضای ایجاد شده و درگیری ها در عراق، با ایجاد اغتشاش و احیانا همانند سوریه با برپایی جبهه ای مسلح و احتمالا ائتلاف با وهابیون و برخی گروههای مسلح معاند با نظام؛ با دولت مرکزی که به خیال خود به توافقهایی با غرب دست یافته؛ بجنگند. 
نیروهای غربی برای تضعیف اتحاد داخل کشور پس از شکست سال 1388 در اغتشاشات پس از انتخابات، با برقراری جریان شیرازی ها، قصد در تفرقه بین شیعه را دارد. احتمالا با تطمیع صادق شیرازی و دادن وعده هایی برای پس از جمهوری اسلامی، وی را با خود همراه کرده، و اتحادی دیگر را بین معاندین و روحانیون وابسته ایجاد کند.
فراموش نکنیم، صادق شیرازی با تکفیر و توهین به اهل سنت و مقدساتشان، آنان را بیشتر برای پیوستن به القاعده و داعش ترقیب کرده و می کند. میتوان گفت که این برنامه از پیش ریخته شده قدم به قدم در حال اجراست. شکست پروژه الماسی برای فریب را صهیونیست ها و عوامل نفوذی آنان در آمریکا و انگلیس، قصد دارند اینگونه جبران کنند.
اما صهیونیست ها نمی دانند که آب در هاون می کوبند. مردم ایران 8 سال با دست خالی از انقلاب و میهنشان دفاع کردند. و با این نسیمها با غیرت تر می شوند.
و من الله التوفیق
    
   

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر