۱۳۹۳ خرداد ۲۰, سه‌شنبه

نفوذ استراتژیک منافقین




در روزهای اخیر جامعه ایرانی خارج از کشور شاهد اعتراض گسترده اپوزیسیون خارج نشین به اعدام یک تروریست در داخل کشور بودیم.
علت اعدام همراهی و جاسوسی برای فرقه تروریستی رجوی بود. حال چه پیش آمده که دشمنان این گروهک تروریستی برای اعدام غلام رضا خسروی سینه چاک می دهند.

با نگاهی اجمالی به تاریخچه و بررسی عملکرد گروهک تروریستی منافقین در طی سالهای پس از انقلاب شکوهند اسلامی، مخصوصا در سالهای پس از وارد شدن در لیست سیاه تروریستی در سرتاسر جهان، خواهیم دید که این گروهک کاملا ایزوله شده و با ریزش شدید هوادار مواجه شده است. 

منافقین اما بیکار ننشسته و با تغییر استراتژیک و نفوذ در سایر گروهها و سازمانهای ضد انقلاب عملا ابتکار عمل را بدست گرفته و تحت عنوان این عناصر اهداف خود را دنبال می کنند. بعنوان مثال می توان از برگزاری آکسیونها و جلسات مختلف با عناوین « اعتراض به اعدام، اعتراض به نقض حقوق بشر و ...»  نام برد. مثال بارز آن اعتراض به اعدام یکی از اعضای منافقین می باشد. که در این میان رضا ربع پهلوی نیز برای یادآوری اتحاد فرموده اربابانش البته در پشت پرده، پیام اعتراض به این اعدام را به جهت دلجویی از متحد استراتژیک خود صادر نمود.


منافقین که در طی سالها پرده از چهره خبیث خود برداشته اند؛ با علم به بی آبرویی خود و با اعتراف ضمنی به شکست، با رخنه در سایر سازمانهای ضد انقلاب دست به اتحاد غیرمستقیم استراتژیک زده و به علت ایستایی سازمانهای مربوطه، منافقین ابتکار عمل را به دست گرفته و به طور غیرمستقیم این سازمانها را هدایت و رهبری می کنند، تا در موقع لزوم از آنان برای اثبات حقانیت و مقبولیت خود استفاده تبلیغاتی بکنند. و از تک تک آکسیون ها به نفع خود بهره برداری کنند.


و من الله التوفیق      

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر