۱۳۹۶ مرداد ۲۹, یکشنبه

طرح ترور رضا پهلوی و انتسابش به سپاه

بسمه تعالی

امیرعباس فخرآور در فیلمی که بر علیه رضا پهلوی و فرح دیبا منتشر نمود، صراحتا اذعان داشت که رضا پهلوی و مادرش فرح دیبا مانع براندازی جمهوری اسلامی هستند و باید از صحنه مبارزات سیاسی کنار بروند. اپوزیسیون به خوبی می داند که رضا پهلوی صحنه مبارزه با جمهوری اسلامی را ترک نخواهد کرد. به همین علت است که طرح ترور رضا پهلوی در بدنه اپوزیسیون ریخته شده و افرادی که قرار است این طرح را اجرا کنند نیز مشخص شده اند. شاید بتوان گفت به همین علت است که عده ای از سلطنت طلبان پیشاپیش با دختر ارشد رضا پهلوی بیعت نمودند.




از طرفی شهرام همایون در یکی از برنامه های اخیرش اعلام نمود که عوامل نظام حامی رضا پهلوی هستند. و نیز در جنگ و دعوایی که پس از انتشار سخنان فخرآور در فضای مجازی شکل گرفت با استناد به اعتراف نازیلا گلستان رییس دفتر سیاسی شورای ملی و معشوقه ربع پهلوی، مشخص شد که یکی از سلطنت طلب هایی که قصد ترور رضا پهلوی را دارد مهدی میرقادری معروف به مبارز نستوه است که درخواست پناهندگی از آمریکا را دارد و در پی فرمان ترامپ مبنی بر عدم ورود ایرانیان به آمریکا با ایجاد کمپینی تلویحا از ترامپ خواسته تا اجازه ورود وی به آمریکا را بدهد. 




همچنین شخص مجهولی که  بعنوان چهره ای جدید در اپوزیسیون  مطرح می شود در ویدئویی که در سایت یوتیوب منتشر نمود مدعی شده است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قصد ترور رضا پهلوی را دارد. 



نتیجه ای که می شود از این اتفاقات گرفت:
با استناد به سخنان امیرعباس فخرآور و نظریات موافقین و مخالفین وی و پیش از وی با استناد به سخنان سعید سکویی و سعید شمیرانی، سلطنت طلبان که سالهاست رضا پهلوی را مانع حرکت رو به جلوی اپوزیسیون می دانند و وجودش را علت تاخیر ۳۸ ساله در براندازی نظام تصور می کنند، تصمیم به حذف فیزیکی وی گرفته اند؛ اما بگونه ای که بتوان ترور ربع پهلوی را به جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران نسبت داد و از آن بهره برداری سیاسی نمود.  این حرکت سلطنت طلبان تنها یک برنده در میان دشمنان ایران و ایرانی خواهد داشت و آن گروهک تروریستی منافقین به رهبری مریم رجوی است. چراکه نور پهلوی دختر ارشد ربع پهلوی علیرغم اظهارات فرح دیبا بیوه محمدرضا پهلوی در صحبتی با شهرام همایون در مورد آمادگی وی برای جانشینی پدرش و انجام وظایف سلطنتی، به تحقیق با ایران و فرهنگ ایرانی بیگانه و به شغل مدلینگ در آمریکا مشغول است. 

برای انجام هر حماقتی از سوی سلطنت طلبان باید هشیار بود تا بتوان از آن بهره برداری نمود.






و من الله التوفیق

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر