۱۳۹۶ آبان ۱۴, یکشنبه

آغازی بر پایان

بسمه تعالی
     
 اعلام استراتژی جدید آمریکا در مورد ایران و برجام در ۲۱ مهرماه و تروریست خواندن مردم ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین تحریم سپاه توسط وزارت خزانه داری آمریکا آغازی بر پایان سلطه آمریکا بر جهان خواهد بود. چراکه با این استراتژی آمریکا در برابر اروپا و همچنین چین و روسیه قرار خواهد گرفت. آنجلا مرکل صدراعظم آلمان، ترزا مِی نخست وزیر انگلیس و همچنین امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در بیانیه ای مشترک اعلام کردند مواظب تحرکات ترامپ و دولت آمریکا در خصوص برجام هستند. از این روست که اتحادیه اروپا که بنا به اذعان  ترامپ از برجام همانند ایران نفع داشتند، برای حفظ منافع اقتصادی خود در برابر ترامپ و دولت آمریکا خواهند ایستاد. تنها حرکتی که باید در این خصوص انجام بپذیرد داشتن استراتژی جامع مشترک بین دولتهای مذاکره کننده برجام بر علیه آمریکاست. بزودی شاهد ایزوله شدن و انزوای بین المللی آمریکا و عواقب ناشی از آن خواهیم بود که با استناد به پیش بینی های هالیوودی که بعضاٌ بیانگر استراتژی آینده دولت آمریکاست، این بحران در آمریکا با ترور فیزیکی ترامپ پایان خواهد یافت و یک زن زمام امور را در آمریکا بدست خواهد گرفت.
 در طرف دیگر اسرائیل و عربستان سعودی، سلطنت طلبان و منافقین هستند که از استراتژی جدید آمریکا بر علیه ایران حمایت کرده و آن را مثبت ارزیابی نمودند.


به گزارش « کردستان ۲۴» رسانه رسمی کردستان عراق در روز شنبه ۲۲ مهرماه یسرائیل کاتس وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی اعلام کرده اظهارات ترامپ بسیار مهم است و تهدیدات ایران باعث جنگ خواهد شد. همچنین رسانه فارسی زبان روسیه « ایران اسپوتنیک » نیز در خبری که در روز شنبه ۲۲ مهرماه منتشر نمود از قول آویگدار لیبرمن وزیر دفاع اسرائیل نوشت که اسرائیل بدون نیاز به ایالات متحده و به تنهایی می تواند از پس ایران برآید. این سخنان از جانب مقامات رژیم صهیونیستی زمانی گفته می شود که به گزارش تصویری منابع آگاه پیشتر رژیم صهیونیستی تحت پوشش رفراندوم استقلال کردستان جت ها و هلی کوپترهای جنگنده خود را به فرودگاه اربیل عراق منتقل نموده است. به هر روی اسرائیل آماده اقدام نظامی بر علیه کشور عزیزمان است. و از طرفی در داخل کشور اعتراضات مردمی در خیابانها به بهانه کلاهبرداری موسسات مالی تحت عنوان مالباختگان روز به روز گسترده تر می شود. بعنوان نمونه در تاریخ ۲۰ مهر تعداد این معترضین خیابانی که از اهواز، خرم آباد، شوشتر، بهبهان و گچساران در برابر استانداری استان خوزستان در اهواز تجمع کرده بودند به ۴۰۰ نفر می رسید (وب سایت ضد انقلاب جوانه ها). دشمن با تجربه ای که از بیداری اسلامی (بهار عربی) در کشورهای تونس و لیبی کسب کرده، به خوبی می داند که این تجمعات اعتراضی را به سادگی و با ابزاری که در اختیار دارد می تواند به تظاهرات بر علیه نظام تبدیل کند. و با حمایت هوایی معترضان همانند آنچه در لیبی اتفاق افتاد پروژه رژیم چنج را در ایران به سرانجام برساند و طرح خاورمیانه جدید را اجرا کند.
      نویسنده چند راهکار برای جلوگیری از اقدامات رژیم صهیونیستی پیشنهاد می کند:
     ۱- ما می توانیم با در دست گرفتن کنترل کردستان عراق و فرودگاه اربیل و یا انجام عملیاتهای اطلاعاتی در فرودگاه اربیل پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را منهدم سازیم.
     ۲- از آنجایی که فضای مجازی یکی از راه های عمده تبلیغات برای تجمعات مالباختگان می باشد، با رصد اطلاعاتی در فضای مجازی علی‌الخصوص تلگرام و فیس بوک از تبلیغات تجمعات به بهانه کلاهبرداری موسسات مالی جلوگیری و عوامل داخلی دشمن  شناسایی و بازداشت بشوند.
      ۳- مراسم ۷ آبان یا روز جهانی کوروش را پیش رو داریم که شدیداٌ برای اپوزیسیون مهم است. با مدیریت این مراسم و القاء خودی بودن دعوت کنندگان و مبلغان مراسم ۷ آبان از ۸ آبان به بعد، دیوار بی اعتمادی دیگری را در میان اپوزیسیون خارج نشین کشیده و اعتماد بدنه اپوزیسیون را نسبت به یکدیگر و رسانه هایشان را از بین ببریم. در این مراسم طرح شعار بسیار حائز اهمیت است، شعارهایی همچون (پهلوی رجوی مرگ به نیرنگتان – تحریم اقتصادی حاصل نیرنگتان؛ و یا سردار سلیمانی کوروش آریایی) که بتوان طرح فوق را اجرایی نمود، طراحی و اجرا بشوند.
      ۴- انجام عملیات های ایذایی بر علیه رژیم صهیونیستی و دولت خودمختار کردستان به جهت تخریب حداکثری روانی، و ایجاد تنش بین آن دو به جهت انتقال محرمانه ادوات نظامی رژیم صهیونیستی به داخل کشور برای شناسایی بخشی از توان نظامی اسرائیل.
ما باید تلاش کنیم تا « نرمش قهرمانانه » را به « قهرمانی مطلق » برسانیم. ان شاءالله

منتشر شده در تاریخ ۱۵ اکتبر ۲۰۱۷ مطابق با ۲۳ مهر ۱۳۹۶
در تارنمای اندیشکده یاسین
لینک مطلب جهت سهولت دسترسی

و من الله التوفیق

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر